Helt slut!

Ja, det kan man lugnt säja att jag är nu!

Vi åkte hemifrån halv 9 i morse, mot Göteborg och Stoff & stil. Jag, Anna och Martina.

Vid halv 4 körde vi från götet och då hade vi besökt en hel del andra butiker med, dessutom hamnade vi i lite bilkö på hemvägen men vi var nog ändå hemma vid 17-snåret.

Jag möblerade om lite här hemma & packade upp när jag kom hem, sen var det kvällsmat och nu ikäll har jag stått ute i garaget och målat, 2 hyllor ska shabby chicas, sen börjar jag bli klar, har då bara ett bord kvar.

Nu har jag dessutom givit skrivbordet en strykning matt lack eftersom jag nog kommer att använda den en del, till vad ska jag visa er en annan gång, nu måste jag knalla upp och sova.

I morrn blir det mer målande, redigerande och bebisgos!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Blev det något inhandlat på Stoff&Stil?

2011-07-25 @ 22:46:20
Postat av: Anna

Oh ja, visst blev det blev något inhandlat!! Så Charlotte och jag får ha lite delad vårdnad om eran symaskin ett tag framöver! :)

2011-07-26 @ 09:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0