JDL-cupen i Gokart!

Idag har vi haft JDL-cupen i Gokart på Varbergs Gokartbana!

20 stycken var vi (vi hade bjudit in 27 och trodde kanske på max 15 stycken men det blev fullt!) och vi fick strålande väder! Jag körde som enda tjej (Julie körde en träning) mot alla karlarna och måste säg att jag klarade mig bra. Hade det inte vart för en mindre påkörning (blev påkörd från sidan av PAPPA!) så hade jag kunnat bli 2 eller 3 i min final, nu blev jag nog 3:a från slutet eftersom jag blev stående på banan i säkert ett helt varv! Men som sagt, jag är nöjd, jag gav killarna en match!



Brorsan var nog inte heller helt nöjd som blev omkörd efter halva finalen och slutade på en 2:a plats...

1:a Peter Mehrens
2:a Christoffer Jönsson
3:a Tobbe Sylwan

Emil släppte vi av hos Anna innan vi åkte till stan så kom hon med honom lagom till finalerna och Albin var givetvis med. Faster Evelina var med och höll honom sällskap men medan hon fotade och filmade så satt han uppkrupen i knäet på sin nya favorit, Julie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0