Mitt projekt!

Jag fick ett gammalt skrivbord av min farfar som jag håller på att "renovera" så det ska passa in i vårt vardagsrum. Det kanske inte alls blir bra, men jag har en bild i huvudet av hur det kan komma att se ut och då blir det fint.

Efter frukosten i går så kilade jag och barnen över till färghandeln och köpte färg, penslar och sandpapper. Dessutom hade Benny en massa liknande objekt så jag fick verkligen inspiration. Jag kunde givetvis inte hålla mig utan började slipa & måla direkt. Inte det smartaste kanske eftersom jag hade båda barnen med mig...

Emil skrek som en stucken gris hela tiden och Albin bara gjorde saker han inte skulle... Jag fick hur som helst hastat klart med grundfärgen, totalt genomsvettig!



Albin tog några bilder undertiden!

Idag var jag betydligt smartare och målade täckfärg när David var hemma...


Jag passar på att göra tummen upp för jag tror det kommer bli grymt bra, dessutom ser ni ju mina fina naglar som Anna på Naglar & Sånt gjort...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket fint gammalt skrivbord, var hade han det? På vinden?

2011-07-09 @ 21:31:59
Postat av: Anna

Verkar bli jättefint!!

2011-07-10 @ 12:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0