Projektet är klart!

Jag är så nöjd och framför allt så är jag ruskigt nöjd med mig själv som orkade hålla ut och fixa klart det! Jag tycker annars inte om saker och ting som inte är klart med en gång, det där med målning, torktider och sånt är inte min grej men oj vad fint det blev!



Nu vet jag inte riktigt om placeringen av skrivbordet är den bästa men jag ska fundera lite på det.


Eftersom mina barn vaknar äckligt tidigt varenda dag så var jag färdig med frukosten och ute i garaget redan innan 8 i morse och målade med täckfärgen andra gången.

Nu efter fikat har jag slipat lite löst på dom ställena som var slitna redan innan och visst blev det väl bra?
Skrivbordet är alltså min pappas mormor & morfars gamla som mina goa farföräldrar sparat och nu var det på väg till auktion om ingen ville ha det och vilken tur att jag fick fatt i det först.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefint, vilket jobb! Det verkar ändå ha gått väldigt fort att göra klart, målmedvetenhet!!



För mig hade det tagit säkert en månad om jag skulle ha barnen runt mig!



Kram

2011-07-10 @ 19:15:34
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Kanonsnyggt, ett sånt skulle jag oxå kunna tänka mig!



Kram!

2011-07-10 @ 21:46:23
Postat av: Lina

Blev riktigt bra!Tänk vad lite färg kan göra.

2011-07-12 @ 23:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0