Årets ljusaste dag?

Idag har vi årets ljusaste dag och jag har haft en helt underbar dag, precis så som jag skulle vilja att alla dagar va! Vi vaknade som vanligt vid 6 i morse, men lillebror somnade om efter amningen och då kunde även jag slummra lite innan vi gick upp vid 7. Efter frukosten ringde vi till min farmor & farfar och frågade om vi fick hälsa på men dom skulle iväg på förmiddagen så vi bestämde oss för att ta en promenad och åka dit på eftermiddagen i stället. Faster Evelina kom och hjälpte oss lite i trädgården och till sin hjälp hade hon Albin 2 steg bakom sig hela tiden...

Lillebror somnade och sov en bra stund så jag fick gjort en del foton som jag hamnat efter med men nu är det klart! David kom hem och käkade lunch med oss innan vi stack till falkenberg och hade urmysigt! Min kusin Johanna och hennes lilla tös Märta kom oxå och fikade. Vid 16 i eftermiddags körde vi hemåt, Albin hade ju fotbollen på kvällen och det hade som vanligt gått jättebra. Nu sover barnen, David jobbar lite med papper och jag har hamnat i soffan med 2 kataloger från Stoff & Stil. jag fick dom av David som fått dom av någon och det är inte utan att det kliar lite i symaskins-tarmen men jag hinner tyvärr inte...

Nu ska jag slita mig härifrån och faktisk gå och lägga mig i tid, det har blivit sena kvällar för mig nu flera dagar.


Kommentarer
Postat av: lina

Visst är det svårt att "hinna med" bloggen? Men så vill man ju så gärna för det är ju så roligt. Tänkte du kanske ville fota mina barn i sommar?

2011-06-22 @ 18:59:40
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0