Bloggpaus?

Ja, det är frågan...

Just nu har jag ingen tid alls att blogga (eller ens sätta ner rumpan vid datorn) känns det som och det blir bara massa ursäkter i vartenda blogginlägg men så är det. Jag fotade mer brudpar igår (kanske kommer det bilder på det med), sen fyllde vi poolen och grillade hos mor & far på kvällen.

Idag har jag vart ensam hemma med lillebror (som inte alls sover så mycket längre) hela förmiddagen och på eftermiddagen har vi tagit ner 2 träd i trädgården, rensat och frusit in massor med rabarber och gjort paj. I kväll har vi vart hos mamma & pappa och grillat (igen!) med brorsan & Julie.

Albin ligger kvar hos mamma & pappa, lillebror sover i sin säng och jag ska krypa ner bredvid David i sängen nu. I morrn är det mer fotografering, nedtagning av träd mm så jag vågar inte lova uppdatering då heller...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Inga akrobatiska bilder?

2011-06-05 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0