Invigning...



Idag har Emil invigt sin nya lilla pool och han fick visst sällskap av brorsan...

Jag har lika lite lust att sitta inne vid datorn som resten av bloggosfären verkar det som.
Vi har idag hunnit med ett besök hos Linda & barnen i Träslöv, Gekås och sen massa bus, bad, fika och lek i trädgården. Dessutom fick jag lurat in brorsan och Julie i studion för lite kärleksfoton, för väl se om dom går med på att jag visar några favvisar sen...

Nu har jag dessutom gått igenom räkningar, mailat kunder, fixat med f-kassan och lite annat så jag bara måste ta och hoppa in i duschen innan det är dax för sängen. I morrn blir det nog en dag med massa poolhäng...


Kommentarer
Postat av: Anna

Så härligt de ser ut att ha det! :)

2011-06-28 @ 17:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0