Midsommarfest!

Idag har jag och mamma vart och plockat massor med vilda blommor till Albins midsommarfest med dagis i morrn. Varför sätter man alltid ner näsan i en blombukett?
Hur som helst så luktade detta ljuvligt gott och sommrigt.


En stooor hink till midsommarfirandet på dagis i morrn.

När jag ändå tömde kameran på bilder så kan jag ju passa på att visa hur det växer och frodas i vår trädgård.


Smultronen börjar bli klara.
Amerikanska blåbär kommer där massor.
Potatisen blommar för fullt, det blir nog egna till midsommar!

Jag fotade även mammas presenter som hon fick när hon fyllde i fredags.


Stort fat, tårtfat & knana från Gerbera, allt i grönt.
Jag hade beställt ett kort av Anna, detta vart nåt alldeles extra!

I lördags var det vår årliga släktträff, Tjärbyligan och det regnade som aldrig förr hela dagen så tyvärr blidde det inte några vidare bilder alls, men jag kan bjuda på dessa 3 från när vi fikade...


Nu ska jag faktiskt gå och knyta mig, det är så väldigt grusigt i ögonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0