Naglar

Idag har jag vart och fixat till mina naglar. Yttligare ett steg mot att bli en icke nagelbitare...

Jag och mamma hade barnen med oss och vi turades om, det gick toppen och mot slutat kom farmorn och hämtade Albin så han fick gå ner och kika på båtarna i hamnen. När vi var klara gick vi oxå ner till hamnen. Jag hade packat med frallor och lite fika som vi smaskade i oss nere i hamnen, jättemysigt var det verkligen.

Sen åkte vi hem och lämnade av mormor och vidare till Albins bästa kompis Oscar där vi fick fika. Vi mammor hade såklart massor att prata om och killarna lekte bra med varandra, som vanligt.

Nu i kväll har vi gjort det vanliga, mat, bad, läggning och jobb...

Nu måste jag fortsätta här vid datorn, men jag hoppas som vanligt hinna återkomma med bilder från vår lillsemester...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0