Stor familj!

I förra veckan var jag ute och fotograferade en stooor familj.
Det var Barbro som fyllde 60 år och fick detta utav sina barn & barnbarn.
Barbro hade ingen aning om vad som var på gång och blev glatt överraskad när hon fick veta vad som var hennes present. Medan barnen med familjer dukade upp borden med massa godsaker så "smög" jag runt och fotade.



Efter maten var det dax att försöka få organiserat alla dessa människor som bestod av
9 st vuxna
2 st 6-åringar
3 st 3-åringar
3 st bebisar under 10 veckor

Jag måste säja att jag är minst sagt nöd med resultatet, eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Korten är såå fina! Idag har jag fått "passa" Jessicas minsta tös. Hon tyckte att hennes mamma hade varit i butiken alldeles för länge, och var både hungrig och trött på att sitta i kundvagnen. Jag fick ta upp det lilla knytet, och dansade med henne så hon blev alldeles tyst och storögd.



2011-06-16 @ 15:36:28
Postat av: Lina

Jättefina bilder,

2011-06-16 @ 22:54:50
Postat av: Anna

Vilken fin födelsedagspresent att få!!

2011-06-17 @ 17:51:20
Postat av: Mia

Kanon fina bilder, du har verkligen fångat många fina ögonblick.

2011-06-17 @ 20:21:42
Postat av: Dom översta bilderna är helt ljuvliga! Och bilden längst ner är fantastisk!

2011-06-18 @ 14:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0