Är det våren tro?

Vilken dag! Vilket väder!

Vi började morgonen i tid här hemma eftersom vi hade en tid hos Logopeden med Albin vid halv 9 i morse.
Det gick jättebra och han har inge som helst problem att göra sig förstådd men jag tyckte ändå att det kunde vara värt att testa, kolla hur han ligger till. Han har lite problem med ske-ljuden men det var inget som vi behövde jobba på utan vi ska tillbaka till sommarn och bara göra en uppföljning.

Det tog ganska lång tid hos logopeden så efter det åkte vi ner till stan, jag fick hämtat ut mitt armband som vart inne på Victorins och sen gick vi vidare till Café Ströget och fikade. Lillebror sov hela tiden så jag och Albin fick en rikgt mys-fika, som vi brukade ha innan Lillebror föddes. På vägen till bilen slank vi in på Lindex. Jag skulle inte ha något men älskar deras velour byxor och det är "tag 3, betala för 2" så både Albin och Lillebror fick nytt till garderoben.


Översta raden till Lillebror och nedersta till Albin, fast byxorna på bilden är ju bebismodellen...

Efter shoppingen åkte vi hem och gjorde varsin smarrig smoothie med banan, mango och blåbär.
Li & Alice kom förbi och vi var ute och gick en jättehärlig promenad på 1½ timme. Albin hade ute cykeln för första gången i år och det var en riktig, riktig höjdare!

Väl hemma igen så gjorde vi middag och sen kom pappan hem.
David fick besök så jag tog Albin med mig hem till mormorn. Varken hon eller morfarn var hemma men jag fick solat och medan jag gjorde det så passade Albin på att svara i telefonen...

Nu i kväll har jag tagit en lång och varm dusch, ätit knäckemacka och nu är det soffan som gäller.

Måste vara visa lyktan från PartyLite som jag beställt.
Villa Bianca
Det är stormlyktan till vänster, med glaset runt.
Det är mycket större än den ser ut på denna bilden och när jag packade upp den så insåg jag att det passade fruktansvärt bra i mammas kök, så den får bo där så länge, tills jag kommer på vart jag ska ha den.
Jag har tagit en bild på den, där den står hos mamma, ska visa det en dag.


Kommentarer
Postat av: Angelina

Älskar lindex mjukis byxor och just att de finns till stor pojke oxå istället för dom tråkiga "vanliga" mjuk byxorna!

2011-03-15 @ 21:25:05
Postat av: Frida

Jätte fin lykta!

2011-03-16 @ 08:04:54
URL: http://hennesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0