Lite nytt!

Blir inget längre inlägg alls idag men jag kikar i alla fall in lite snabbt med ett par bilder.

På förmiddagen idag höll jag på med middagsförberedelserna och direkt efter middagen åkte vi till Falkenberg för att fika och mysa med min farmor & farfar.
Det bjöds såklart på massa hembakat och båda barnen var på topphumör hela tiden.

När vi kom till Tvååker vid 16 passade jag på att hämta ut paket, både på posten & DHL, medan kidsen sov i bilen. Väl hemma så började Albin med att öppna paketen medan jag matade lillebror och tro det eller ej, men jag slängde även ihop en snabb plåt med russinfrallor till kvällsmaten.


Snabba russinfrallor.

Jag gjorde om detta receptet en aning och fick fram supergoda frallor!
Vi åt när pappan kom hem och efter det tog vi tag i våra paket.

Jag hade beställt ett nytt täcke till vår säng eftersom det vi köpte på IKEA är alldeles för varmt så nu har vi bäddat i ordning och jag hoppas verkligen att det är så svalt som det lovas.

Eftersom vi inte har tapeter i vårt hus så har jag klickat hem några Wallies, för att testa.
Det var ju verkligen superenkelt att sätta upp och såhär blev det!


Trappan har fått en gren med rosa blommor på.
En av sneväggarna i vårt sovrum har fått ett träd med blommor på och
Albin har fått en bilbana med bilar på.

Behöver det ens nämnas att Albin är väldigt nöjd...

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen, för i morrn väntar jobb.
Jag ska hoppa in och jobba lite i dag och i morrn, känns som om det var evigheter sen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den med katten var ju söt



2011-03-29 @ 21:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0