Mina fina killar!

Nu kommer ett sånt där löjligt inlägg som man kan läsa om överallt på massa fjortis-bloggar och Fejjan (Facebook) men jag kan inte låta bli.

Jag blir så lycklig av att se mina båda killar!
Så nu var det sagt.


Albin underhåller Emil medan jag fixar middag.

Albin är bättre idag. Ingen feber på morgonen och vi har faktiskt vart ute och promenerat en sväng, för friskt luft är ett måste. Vi gick till affären och tillbaks och det var väl kanske i längsta laget för en fortfarande ganska sliten Albin. Men väl där blev vi informerade om att det ju var Albins namnsdag idag så han fick välja en sak (en motorcykel så klart) och var väldigt nöjd med det!

Nu har vi ätit och båda pojkarna har lagt sig. Albin ligger i soffan och tittar på tv medan lillebror ligger i vagnen igen. Det verkar ha varit väldigt ansträngande för honom att "leka" en stund med storebrorsan för han somnade ifrån det faktum att det var tid för mat. Men han vaknar väl snart och är vrålhungrig...




Mina fina killar!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart du är glad åt dom, gulliga som bara den!

2011-03-01 @ 20:45:08
Postat av: Farmor

dom är så fina

2011-03-01 @ 22:16:51
Postat av: Farmor

Dom små fingrarna går på så han kanske blir pianist

2011-03-02 @ 08:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0