Bloggen är bäst!

Jag blir så glad!

Efter att jag lagt ut inlägget nedanför, om katten som behövde ett nytt hem så ringde det faktiskt en av mina bloggläsare till Micke och tingade kisungen.
Jättestort TACK till Erika som ska ta katten hem till sig.

Jag har vart på styrelsemöte nu ikväll och kom hem för en liten stund sen till en bebis som behövde sin mamma...
Nää, så farligt va det inte. Han hade inte vart ledsen alls, det var inte innan jag hade kommit hem och skulle gå upp och ta tag i några av mina uppgifter från styrelsemötet, som han blev otröstlig.
David försökte med det gick inte, han vill vara hos mig nu när han är lite orolig.

På dagen är det lite bättre men han vill hemskt gärna vara hos mig och sitta med huvudet mot mitt bröst och bara mysa, så det har vi gjort idag, mellan matning, tupplurar och såklart en hel del jobb. Jag har nämligen fotat idag och hade lite bilder att gå igenom.

I morrn har vi en hel del på to-do-listan men först ska vi börja med att kolla på bilderna och filmerna från Fastarps Melodifestival, som gick av stapeln idag på dagis.
Han är så duktig, min stora prins. Sjung "popular" inför alla föräldrar och syskon tillsammans med några andra killar.

Nu tror jag att jag får avsluta och krypa ner i sängen. Jag behöver alla stackars minuters sömn jag kan få innan mina ungar slår upp sina små blå & bruna i morrn vid 6-tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0