Finfina mössor!

Som ni vet har jag tidigare skrivit om dom underbara mössorna som jag beställt till mina härliga ungar.
Jag frågade då Marie om det var ok att jag la upp bilder och info i bloggen och det var det.

Hon syr allt på beställning så det är bara att välja och vraka på tyg och modeller.


Det finns 2 modeller på mössorna och 2 modeller på dregglisarna.
En toppig & en rund modell på mössan & en slät & en med överhäng på dregglisen se bild nr 1



Bild 1 Trikå tyg
Bild 2 Trikå tyg
Bild 3 Trikå tyg
Bild 4 Velour tyg

Priser:
Mössor         60 kr  st
Dregglisar     40 kr  st
Porto för 1 - 3  varor är 12 kr
Porto för 4 - 6 varor är 24 kr osv...

Kontakta Marie för beställning
[email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0