Grabbarna bus!



Bröderna busar för fullt... Eller det är Albin som konstrar och lillebror gapflabbar åt honom!

Som ni kanske märker så är det väldigt fullt upp på dagarna nu i maj och idag har jag haft yttligare 2 småkillar här hemma i studion (hoppas kunna visa några bilder senare).

Jag har ju världens bästa mamma och hon kommer hit allt som oftast numera så jag får slinka ut och fota lite.
Tusen, tusen tack, älskade mammsen!
Utan dig hade det aldrig gått!

Med fotograferingarna så kommer även en hel del tid framför datorn och upptill det, även bokföringen och allt annat jobb så jag är inte sysslolös alls, men det gillar ju jag!
Jag har givetvis även morgondagen välplanerad så jag tror nog att det är bäst att jag skuttar i säng och får mig lite skönhetssömn...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0