Paket!

Idag fick vi ett paket på posten med en massa fint!


För någon vecka sen köpte jag en liten tunn vårmössa till Lillebror på tradera och jag blev så himla nöjd så jag mailade en bild till säljaren, på Lillebror iförd hatten (hittar ingen bild så jag får ta en ny och visa er sen). Hon svarade och skickade med en bild på olika möss-modeller och olika tyger, i fall jag önskade få nåt mer uppsytt och det kunde jag ju bara inte stå emot!

Så idag kom alltså
Turkos mössa med stjärnor - Albin
Blå mössa med moln - Albin
Brun mössa med moln - Lillebror
Vit dregglis med bruna flodhästar
Brun dregglis med vita moln
Sen innan har Lillebror en turkos mössa med bruna apor på.

Jag är sååå supernöjd med mina köp och förmedlar gärna mailadressen till mina läsare om någon är intresserad.
Det är ju så roligt med sånt här, som man får uppsytt exakt som man vill, i rätt storlek
och som ingen annan har!


Kommentarer
Postat av: Angelina

Oh jag vill jätte gärna ha hennes mail har hon kanske någon hem sida oxå ?

2011-05-05 @ 19:32:27
Postat av: Jenny Karlsson

Hej Charlotte!



Hoppas att allt e bra med er?

Jag vill gärna ha mailadressen =)

och gärna lite prisuppgifter på vad mössorna kostar.



Kramar från Jenny & Elsa

2011-05-05 @ 21:09:10
Postat av: Anna

Jättefina!!!

2011-05-06 @ 07:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0