Behöver ER hjälp!

Ni har väl inte missat julmarknaden i Rönnås Lada (Björkäng) den 1 december?
(nää, hur skulle ni kunna det, så som jag tjatar ;-))



Klickar du här kommer du till deras hemsida, där hittar du mer info samt vägbeskrivning.

Hur som helst, jag ska ju bygga upp en studio på julmarknaden, på loftet, med halmbalar, fårfällar, plädar, lyktor och lite annat smått och gott. Jag har pillat ihop några mallar som jag tänkte använda och nu vill jag ha er hjälp, alla mina läsare. Är det något som ni saknar?
Jag kommer ev att ha någon mer mall med, efter era önskemål.
Jag vill ju att det ska finnas något för alla.
Givetvis kommer man ha få sitt eget namn och så kan man välja om man vill ha bilderna i
 Färg, Svartvitt eller Tonat.



Jag har 4 olika storlekar
10x15 cm
10x21 cm
15x15 cm
15x21 cm

Man kan välja att få med kuvert eller om man vill ha vykortsbaksida.
Det kommer att vara lite olika priser beroende på storlek och utförande och det är det jag sitter och räknar på nu, men det kommer vara från 16:-/st (minsta antalet är 20 st), så från 320:-.

Hjälp mig nu allihopa och tyck till!
Mellan 16-21 den 1 december kommer jag att hålla till på loftet och fota så
kom förbi och gör ditt julkort.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tycker nog att det är något för alla smaker, men jag är ju ingen expert precis. De båda nedersta är väldigt fina. Och den översta med...

2011-11-12 @ 20:52:00
Postat av: Lina & Owe

Jag tycker oxå dom är bra! Finns ju några på crimson med julkulor om du vill ha någon ytterligare.

2011-11-13 @ 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0