Idag gör vi....

Bakar!!

Vi började morgonen med att lämna Albin på dagis vid 9 för dom har gympa idag och det får alla dom stora barnen vara med på om dom vill och det vill Albin gärna!
På vägen hem somnade Emil så lägligt att jag hann ta en dusch innan vi skulle fortsätta vidare till mormorn.
Jag hade en tid att passa i stan så Emil fick stanna med mormorn och så fick dom gå bort och hämta Albin när gympan var slut. Jag lämnade tillbaka mammas bil och hämtade upp barnen och så promenerade vi hem igen, med vägen om affären så vi skulle kunna baka bröd!

Väl hemma blev det först lunch och sen bakade jag ut min torparlimpa och satte in den i ugnen och sen gick vi ut en sväng tills Emil somnat. När vi kom in igen satte vi en deg lantbröd som vi ny bakat ut och väntar på att den ska jäsa klart!
Emil ska strax väckas och så ska jag och Albin öva lite till på bokstäverna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0