Jag ligger ensam och kollar på tv. David ä...

Jag ligger ensam och kollar på tv. David är iväg, Albin sover hos mormor & morfar och Emil somnade för ett bra tag sen. Idag har vi vart på Wapnö julmarknad och självklart fick vi med saker hem... På eftermiddagen, när Emil somnat fick jag fixat en hel del och uppdaterat hemsidan. I kväll har jag och barnen vart hos mormorn och morfarn och ätit gott. Albin ville som sagt sova över så det fick han så jag åkte hem och nattade bebisen och sen har jag bara varit! Haft det tyst och lungt, kollat på tv, druckit lite glögg och haft Kajsa hos mig hela tiden! Nu ska jag försöka komma i säng för jag har spännande grejer på gång i morrn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0