Köpa en ko?

Ja, det är frågan.

Det går redan hutlöst mycket mjölk i detta hushållet och idag fick Emil smaka mjölk och vägrade lämna ifrån sig flaskan innan den var tom så jag vet inte riktigt hur detta kommer att sluta.
Jag tror vi skulle tjäna på att ha en liten ko i trädgården i stället för jag bär hem mängder med mjölk varje vecka!

Hur som helst så ska jag visa hur det såg ut när han fick mjölk till middag...


När posten kom hade jag dessutom fått med både mina nybeställda visitkort och några bilder jag tänkte visa upp på marknaden.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen raka vägen i säng!
Men jag kunde inte låta bli att mellanlanda här och ändra lite inne på min hemsida, nu inför julmarknaden!



Som ni kan se på en av bilderna ovan så har jag ju idag haft besök i studion.
Världens bästa Björklund och världens bästa Frida har ställt upp för att få ett par mallar till,
 så det inte bara är med barn på!


Kommentarer
Postat av: Vivan B

Tänk på att inte ge honom för mycke mjölk. Får han ont i magen, så kan de vara mjölken. Men de vet ju du, de gäller kanske barn under ett år?

2011-11-17 @ 12:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0