Liten börjar bli stor...

Inte nog med att han knallar runt som en tok (och uppenbarligen gömmer saker...),
igår fick vi första kallelsen till folktandvården. Tur att han faktiskt har tänder.
Får alla kallelser vid 12 månader?

Idag har vi haft en fullspäckad dag (igen...).
Morgonen började bra och vid halv 9 kom farmorn och tog med båda killarna på en härlig morgonpromenad i vintervädret. Dom lämnade Albin på dagis och tog sen en lång runda med farmorns vovve Ross.
Jag hade tid hos massören, världens bästa dessutom som idag försökte få bukt med min häl.
Min häl har krånglat innan och nu är det inflammation i ett muskelfäste, men jag masserar och stretchar så hoppas vi att det vänder fort!
Det var ju minusgrader när jag körde iväg i morse och då kändes det extra tryggt att ha alla 4 vinterdäcken lastade i baget, för dom ska bytas i morrn...

När jag kom hem hade Emil och farmorn hunnit med en förmiddagsfika och lite bus. Ross var helt slut efter den länga promenaden och låg utslagen på golvet i tvättstugan och sov hårt. Jag och Emil fick gosat lite innan det var dax för lunch och sen kom Camilla nästan direkt när vi var ätit klart.
Vi fick jobbat av det vi hade planerat och Emil skötte sig fint undertiden.

När Camilla åkt gick jag och Emil en promenad. Vi träffade en gullig kvinna som berömde mig för fina bröllopsbilder jag tagit i sommras. Sånt är alltid roligt.
Emil somnade ganska snabbt och när vi kom tillbaka hem kom Björklund på en spontan kopp te.

Nu ikväll har jag och killarna vart ensamma och det har busats & badats.
Båda 2 somnade som små lamm redan vid 19.15!

När D kom tillbaka tog vi lite glögg till House!
Det blir tidig sänggående idag eftersom båda killarna säkert vaknar före tuppen i morrn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0