Liten onsdagslista...

Hur många gånger har du varit kär? Ohhh, flera stycken tror jag...
Favoritgodis: Choklad & Polka.
Coolaste stad du har besökt: Cool... Hmmmm? Får nog bli Panschwitz-Kuckau som vi var i, i september.
Action eller skräck? Action, hatar skräck!
Ville bli när du var liten: Veterinär.
När fick du din första kyss? Kommer inte alls i håg hur gammal jag var, men jag minns med vem ;-)
Hur var du i högstadiet? Ungefär som nu tror jag. Jag har alltid vart skötsam med skolan, aldrig skolkat, vart med i antimobbningsgruppen, haft många kompisar och jag verkligen älskade högstadiet!
Vad är du beroende av? Mina barn, min familj.
Dagens tråkigaste händelse: Att Emil tok-bajsade på restaurangen och handfatet på toaletten var alldeles för litet för att rymma min 11 kilos klump. Det blev blött, kladdigt och jag var genomsvettig, men det gick bra, han hade ju en body under alla kläderna som fick ta det värsta... 
Dagens roligaste händelse: Att jag, mamma & pojkarna kikade på tomten som snarkar i Hunnestad.
Dagens humör: Trött, lite matt och yr, men efter träningen faktikst riktigt bra!
Vilka tv-program följer du? Grey's Anatomy, Criminal Minds, CSI,  House, Robinson, Vem kan slå Filip & Fredrik
Vad gillar du mest med dig själv? Att jag får en jäkla massa saker gjorda och att jag är spontan.
Vad gillar du minst? Att jag har för dåligt tålamod...
Vad är det roligaste du vet? Åka med familjen på utflykt!
Har du något motto? "Frågar man inget, får man inget veta"
Vad ångrar du? Förut ångrade jag massor men jag har slutat med det. Allt som jag gjort är gjort och det är bara att leva med det!
Vad önskar du? Att familjen alltid får vara frisk (sen hade ju en mille vart helt ok med).
Vad klarar du inte dig utan? Mina barn.
Vad gör du helst en vardag? Det vardagliga, tar hand om barn, tvättar, städar, lagar mat och tar en fika med goa vänner.
Vad gör du helst en lördagskväll? Umgås med David, efter att barnen somnat...
Vad har du mest av i din garderob? Linnen.
Drömjobb? Massor!  Jag vill jobba med olika saker, saker som jag är bra på tex fota, redigera, marknadsföring, baka mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0