Lussebak!

Jojomen!
Det är julstämning på hög nivå i vårt liv.
Julmusik varje dag, PartyLites Kanel & Lagerbär och julklapps inköp.
Jag tänkte dessutom så smått börja adventspynta redan i början på veckan för sen finns det knappt tid till det.

Jag har, som sagt, sytt och grejat på förmiddagen, lagat mat och efter middagen fick jag besök i studion.
Direkt efter jobbet i studion bar det iväg hem till mor på lussebak, jag och Albin åkte dit och tillsammans gjorde vi en dubbel sats.



Albin gjorde konstiga saker, mamma gjorde vanliga och jag gjorde katter. Dom blev väldigt smaskiga, jag och Albin tog hem vår halva i en papperspåse och nu ligger dom väl förvarade i frysen.

Till och med bloggerskan Her Self, fastnade på bild...


Jodå, mamma proppsade på att hon absolut skulle ta en (eller 2) bild på mig när jag penslade, alldeles rosig om kinderna av värmen från ugnen och tydligen försöker jag säja något på ena bilden...

Direkt när vi kom hem så började jag jobba med lite bilder och nu är jag faktiskt ganska klar (sånär som på ett par mail som ramlat in nu ikväll på fler julkortsbeställninger), resten tar jag i morrn.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Var väl roligt att du fastnade på plåten, för en gångs skull!

2011-11-20 @ 22:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0