Nya naglar och hemligt besök...

Idag har jag äntligen vart och fixat till mina naglar som tyvärr inte klarat senaste tidens stress särskillt bra...
Jag var ju och fixade till naglarna för första gången i Maj och sen dess har jag följt upp, slutat bita och tagit hand om dom men nu var det lixom kört och jag har den senaste veckan vart hopplösare än någonsin och tyvärr har jag nu nästan vart tillbaka på ruta 1. Men världens bästa Anna på Naglar & Sånt har givetvis fixat till mig och mina naglar!

När vi kom hem och hade fått lite lunch i magen bakade jag och Emil en ny omgång pepparkaksmuffins till eftermiddagens hemliga gäster...
David kom hem och stöttade mig med att se efter barnen den stunden vi fikade och sen fick även man och barn vara med och umgås en stund.
Nyfikna?
Ni får snart veta, jag lovar att berätta när tiden är inne...

Nu i kväll har jag vart och tränat och i vanlig ordning fick jag hoppa över en del av stretchen för att hinna hem tills det var dax för David att åka och träna, men nu är vi båda hemma och ska fortsätta kika på Grey's!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0