Nya prickar!

Jag fattar inte vad det är!?

I morse upptäckte vi ett helt gäng nya prickar på Albin! Han hade ju prickar på ryggen för några veckor sen och det blev aldrig mer än så och för ett par månader sen hade han hela tungan full med prickar men inte det heller blev något annat. Vad i hela friden kan det vara nu då?

Jag har fotat honom nu i kväll, efter duschen.

Han har på fötterna (ovansidan), handledernas ovansida, skinkorna (massor!) och ner till knävecken via låren.
På tungan har han en stor blåsa på ena sidan och sen på kindernas insida sitter flera stycken och det gissar jag är förkylningsblåsor men alla dom andra, som dessutom kliar väldigt.

Snälla, är det ingen av er som har minsta aning?


Kommentarer
Postat av: Angelina

Fy stackars liten!!!! ring sjukvårds upplysningen. Hoppas dom snart försvinner!!

2011-11-28 @ 23:03:58
Postat av: Annalinawww

Tungan vet jag inte. Men det andra tycker jag ser ut precis som torreksem - de sätter sig gärna på fötter, händer, arm- och knäveck och på rumpan. De kommer och går och KLIAR som tusan. Vi fick bort våra med Miniderm - en riktigt fet salva från Apoteket. Denna årstiden är typiskt för torreksem, hoppas killen blir av med det! Prova salvan den är recept fri!

2011-11-28 @ 23:25:50
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Nina.H

Kan de vara något som kallas höstblåsor, det kan man få både i mun och på huden. Kolla upp det, är de detta så brukar de gå bort av sig själv om jag ine minns helt fel.

2011-11-29 @ 19:31:12
Postat av: Ulle

skabb?

2011-11-29 @ 21:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0