Tok-shoppat

Vilken shoppingdag!



Först hämtade vi min fina servis som jag är sjukt nöjd över!

Sen skulle vi bara in på IKEA och köpa några ramar men den notan slutade på en betydligt högre summa...

SUNDVIK Barnstol, vit Bredd: 28 cm Djup: 29 cm Höjd: 55 cm Sitsbredd: 28 cm Sitsdjup: 26 cm Sitshöjd: 29 cm  LUDDE Fårskinn, grå ROTERA Lykta för blockljus, blandade färger Höjd: 38 cm  ROTERA Lykta för värmeljus, svart Höjd: 21 cm  YRSNÖ Dekoration, glitter, blandade färger YRSNÖ Dekoration kula, set om 50, röd, guld-/silverfärgad SÖNDRUM Ram, vit Bredd: 26 cm Höjd: 35 cm Bildbredd: 21 cm Bildhöjd: 30 cm Passepartout innermått B: 12 cm Passepartout innermått H: 17 cm
GLIMMA Ljus i metallkopp Diameter: 59 mm Brinntid: 9 tim. Antal i förpackning: 24 styck  FENOMEN Blockljus, set om 5, vit
Ja, detta var lite av allt som fick följa med oss hem men jag blev även ruskigt sugen på en av deras finfina lampor så det kan nog bli en vända till, snart...

När vi kom hem så plockade jag bara upp, sen tog jag med mig Albin ut på en PW och sen passade vi på att träna lite mage & rygg innan vi duschade och gjorde oss klara för en brakmiddag hos mor & far.

Nu har vi promenarat hem och det är verkligen härligt ute!
Barnen sover, David jobbar lite och jag väntar på den datorn så jag passar på att ta igen mig lite på soffan...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var en hel del, ja... :-)

2011-11-05 @ 21:03:13
Postat av: Eva

Jättefin service ju.

2011-11-05 @ 22:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0