Vår ljuvliga morgonpromenad!



Idag på morgonen klädde vi på oss underställen och tog en härlig promenad!
Emil i vagnen och Albin på cykeln. Det var så härligt i luften.

Emil somnade gott efter en stund och jag väckte honom när vi nästan var hemma så han fick hjälpa mig med middagsförberedelserna medan Albin fortsatte leka ute.

Nu i eftermiddag har jag haft 2 personer och Albin i studion för lite provbilder till fler julkortsmallar som ska användas på Julmarknaden!

Bäst att fortsätta medan bebisen sover...


Kommentarer
Postat av: Annalina

Visst är det underbart när frosten och kylan kommer? Allt blir så vackert :) Men jag är lite orolig över att det fortfarande är så varmt - det ska det inte alls vara juhe. . . Nu till din fråga, nej vi har inte helgöppet på min förskola men jag jobbar var 6e helg inom vården (på mitt gamla jobb) för att jag inte har heltid på förskolan :)

Du då? Jobbar inte alls på ICA längre?

2011-11-16 @ 20:53:29
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: by JODY

Oj vilka fina bilder! Här väntar jag fortfarande på frosten, men är å andra sidan ganska glad så länge det är plusgrader :)

2011-11-22 @ 20:16:32
URL: http://jody.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0