Världens bästa svärmor!

Nu har hon gjort det igen, världens bästaste svärmor i hela världen!!
Hon tänkte på mig när hon såg denna...


Alltså det är nästan lite för bra för att vara sant, på 2 dagar har jag fått tag i både en full matservis med rosa blommor och en full kaffeservis med rosa blommor. Dessutom går dom båda i samma rosa nyans även om det inte alls är samma märke, inte ens från samma land.

Matservisen som jag hämtade igår är Rörstrands Rosamunda och
kaffeservisen är en tysk, den heter Winterling Bavaria och båda ser helt oanvända ut!
Kaffe servisen betyder ju extra mycket eftersom den tillhört Davids mormor, goaste mormor som gick bort förra året, bara en knapp månad innan hon skulle fylla 90 år.

Så igentligen skulle min svärmor få ett helt, extra långt, eget inlägg, om vilken fantstisk människa hon är.
Det ska hon få, för hon är bara bäst, Albin & Emils fina, fina farmor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, såna svärmödrar växer inte på trän!



2011-11-06 @ 18:28:32
Postat av: Nina - Glamourmamman

Vad gulligt av henne :-)

2011-11-06 @ 19:40:38
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: svärmor

Tackar tackar det värmer att höra. Klart jag hjälper till om jag kan.Det är roligt att göra människor glada och nöjda.

2011-11-06 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0