Vilken härlig natt!

Helt otroligt!
Bebisen har sovit precis hela natten,
(ja för ni trodde väl ändå inte att det handlade om någon slags romantik när ni läste överskriften? Som småbarnsförälder är sammanhängande sömn det bästa som finns...) han somnade igår vid 20.00 och vaknade inte innan 06.45 i morse och jag har inte ens hört honom på hela natten!

Jag vaknade av att David gick ut vid halv 7 i morse och då passade jag oxå på att kliva upp, stoppa in sängkläderna i masinen och mysa lite med Albin (som vart uppe sen strax innan kl 6).
Nu ska jag fortsätta med tvätten och bebisen ska få sig en liiiten tupplur för snart kommer Faster Evelina hit och busar med pojkarna!

Men som sagt, nästan 11 timmar i sträck sov den där bebisen, måste vart WC-blocket från igår, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0