Äntligen!

Nu sover han (peppar peppar)!
Bara för det kommer han väl vakna innan jag fått skrivit klart...

Hur som helst så har jag tänkt (och påbörjat) blogga flera gången men fått avbryta för att Emil är så hopplöst förtvivlad och inget annat än jag duger. Det är skitjobbigt för mig för jag kan inte bara låta honom vara så ledsen när jag är hemma och hör honom, det gör fysiskt ont!
Jag hoppas verkligen att det kommer att vända, så vi kan få lite tid på kvällarna.

Idag har jag fotat på förmiddagen och sen på eftermiddage var det dax för 1-års kalas!
Som ni såg i tidigare inlägg, så tog vi ut draken en sväng i blåsten, till Albin förtjusning.

Nu har jag fastnat i soffan, framför tven och jag tror nog jag får slå igen datorn för idag, John Blund är inte alls långt här ifrån känner jag och det är ju bäst att passa på när Emil väl sover...


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Visst är det sjukt. Det gjorde så ont i mig :(

2011-10-12 @ 09:41:51
URL: http://idaochjouline.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0