Årsredovisning!

Jag har suttit i några timmar med årsredovisningen för Sidvagnsföreningen. I slutet av oktober ska vi ha årsmöte så jag har äntligen fåttvtagit mig tid att fixa det.

Grabbarna har vart ute i trädgården och donat en bra stund. Plockat ihop studsmatta, plocka in leksaker och gräva i landet.

Sen på eftermiddagen fick brorsan, pappa och Julie lite problem med bilen så David fick åka ner till typ Ängelholm och hjälpa dom med släp och allt...

Jag och Emil åkte hem till mammsen som stod och fixade med kvällens middag och så fort pappa, David & Albin kom hem igen så käkade vi. Paj och jättegod sallad!

Nu sover barnen äntligen! Emil somnade vid strax efter 21 eftersom han sov sent på eftermiddagen och Albin har vart lite ledsen här i kväll, han längtar så efter Pyzen och kunde inte somna. Kajsa kom lämpligt nog och hoppade upp i hans säng och la sig tillrätta på kudden, bredvid Albin snutte och spann så högt att vi båda blev alldeles fulla i skratt. Han blev genast lugnare av det och efter att ha snytit sig igen så tror jag nog att han kom till ro.
Konstigt, det där med djur, och hur dom känner vad MAN känner.
Nu behövde ju Albin tröst och då kommer hon med en gång. Våran kloka, goa Kajsa!

Jag fick hjälpt pappa att lägga ut hans crossbuss på blocket med i kväll så om ni känner att ni behöver en, tveka inte att ringa! Här!



Våran husbil ligger oxå fortfarande kvar... Här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0