Fullspäckad dag!

Mitt i all sorg så måste man ändå hitta på saker.
Idag har jag och barnen vart och badat med Anna & Ella, följt av den obligatoriska fikan på Veras.
Det var jättemysigt verkligen och sen när vi kom hem så kom en tjej och köpte lite ljus, Magnus kom och hälsade på (skulle fixa nåt i källarn) och Annalina var här med en blomma.

Vilka underbara medmänniskor det finns igentligen. Som den lilla blomman piggade upp och alla fina kommentarer, även om jag inte får Pyzen tillbaka så vet jag att det finns människor som har känt samma som jag.

När David kom hem körde jag in pappa till stan och sen gick jag bort till Catrin på Me & I party och tjejmys!
Jättemysigt var det och rätt var det var så kom det en bild på telefonen...



Dom lekte visst rätt frisk hemma...

Vid 20.30 ringde pappa igen så jag fick sticka och hämta honom och när jag kom hem så visade David mig denna filmen som han filmat. Dom hade tydligt hållt igång rejält medan mamman var borta...



Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, bredvid David & Kajsa!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad är nu detta för bus!!

2011-10-07 @ 22:42:10
Postat av: Ida & Jouline

Haha du har så Goa grabbar :)

2011-10-07 @ 22:50:58
URL: http://idaochjouline.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0