Helikopter i vardagsrummet...



Just nu i vårt vardagsrum...

David & Albin provflyger den nya helikoptern inne, eftersom det öser ner utomhus, där Emil ligger gott i sin vagn och sover under regnskyddet...

Albin hade en toppenfödelsedag i går och det var en mycket trött och lycklig kille som gick och la sig i går kväll.

Natten här hemma har väl inte vart så rolig, Emil har vaknat flera gånger och skrikigt förtvivlat (tänder på G!) och Albin har vaknat 2 gånger och haft mardrömmar (Elefanter & Dinosaurier som jagar honom) och jag har dessutom haft mensvärken "from hell"!

Som tur är har jag världens absolut finaste och bästa sambo så han har vart uppe med Albin båda gångerna, med Emil en gång och sen tog han båda barnen och gick upp vid 6 i morse så jag fick ligga kvar med en värmedyna på magen till halv 8!

Nu har världens bästa svärmor vart här och mellanlandat lite, tagit en kopp kaffe och en macka.
Hon vakar på sjukhuset då hennes bror är jättesjuk i cancer.
Min svärmor är en helt fantastisk kvinna, hon bryr sig om alla människor och hjälper alla trots att hon ibland inte ens hinner stanna upp och vila emellan. Vi är så glada att vi har våran goa mamma/svärmor/farmor till hands när vi behöver henne och om vi kan göra något för henne, vad som helst så gör vi det så gärna!

Nu ska jag återgå till min tvätt, lakan, dukar och massa kläder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0