Lika? Olika?

Jag satt och kollade igenom massa gamla bilder på datorn här nere och hittade en massa söta saker!
Igår var jag och Albin ute och letade igenom lådorna med kläder från när han var liten och jag hittade massor, som jag tog fram till Emil nu och det är ju så roligt att visa när Albin hade det på sig!




Här är en bild på min bror (till vänster) och en bild på Albin, när dom båda är 1 år.
Lika?



Denna jackan fick jag fram igår och den passade Emil alldeles lagom!
Tidpunken är ganska exakt den samma, strax innan jul 2007.



Här är Albin något äldre, detta är på vårkanten 2008, men visst är han väl bara sååå söt
jo, jag är väl ganska partisk...)!



Mössan är densamma som vi grävda fram igår och som Emil hade på sig när vi åkte bort och käka söndagsmiddag i går! Även denna bilden är på hösten 2007, när Albin precis fyllt 1 år.



Jag och Albin är ute och provkör nya vagnen. Samma vagn som jag använder än idag och här är Albin nästan precis 1 år!



Sista bilden för just nu.
Detta fleecefodrade regnställ fick jag letat fram ihop med mössan och kängerna. Även det tänkte jag Emil skulle ha i vinter, återanvänding på hög nivå.

Albin gick ju väldigt tidigt och har sammtidigt vart ganska liten så det är ju lite roligt att en del av kläderna jag tog fram igår hade Albin när han var närmare 2 år, som Emil kommer att kunna ha redan nu. Emil är en stor kille, både på längd och vikt, medan Albin alltid legat under "medelkurvan" på längden och nästan precis på kurvan på vikten.

Jag ska försöka komma ihåg att ta bilder på dom båda så man kan jämnföra, men visst är dom inte särskillt lika?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Han var (och är) bedårande söt! Mormorn tycker inte att dessa båda gossar är lika, varken i sätt eller utseende. Det hindrar ju inte att jag tycker att Emil också är väldans söt o god. Sen heter det ju gamla och samtidigt vet du ju. ;-)

2011-10-17 @ 15:22:39
Postat av: Farmor

Mysiga killar. Tröjan med texten sports friends tycker jag känna igen

2011-10-17 @ 21:03:16
Postat av: Nina - Glamourmamman

Åh, den där dressen plockade jag också fram häromdagen, Olle hade en likadan :-) Vilken storlek har Emil nu? Charlie har vuxit galet mycket det sista, och han är tung!! ha en trevlig kväll!

2011-10-17 @ 22:05:48
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Anna

Nä, de är inte lika alls, men underbart goa killar båda två!!



Kram Anna

2011-10-18 @ 11:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0