Kan bara inte låta bli penseln!

Nää, det bara går ju inte!

När jag har ett objekt att måla, färg i burken och nyinhandlade penslar & rollers...

I Söndags när jag kört över bron (Öresundsbron) så fick jag ett mail om att jag vunnit en auktion i Heberg så det var bla det jag hämtade i går.

Denna jättefina träsoffa ropade jag in!



Bild lånad från Hebergs Auktioner

När David kom hem så gick jag och Albin ut och började med förvandlingen...





Jag har givetvis några strykningar kvar men det kommer bli grymt bra.
Dessutom går det ju skitfort när man kan rolla så mycket!

Nu har jag landat i soffan.
Barnen sover och jag har fått gjort en hel del idag, visst är jag väl värd ett glas?



Idag dricker jag den kall i vinglas, igår varm i mugg, supergod!

Förresten, jag har en liten fråga till alla mina bloggläsare.
Vi har ju en husbil och skulle behöva ställa in den för vinterförvarning någonstans,
någon som vet någon som har en liten hörna kvar och kan tipsa mig?



Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej (:

sicken fin soffa, riktig mysig! Jag är precis klar med vår o satan i gatan vad gott det är att ligga där efter maten, haha, det är det ju verkligen!



Kramar!

2011-09-07 @ 08:25:05
URL: http://www.djonnan.wordpress.com
Postat av: Linda Johansson

Hej!!!



Kan bara inte låta bli att följa dig och din familj på din blogg!! Åter igen, din blogg är så MÅLANDE!! Bra ordval då du målar som hejsan! :):) Får väldigt mycket inspiration av dig!

Tror minsann att jag får börja skapa lite idag och kanske baka nu när det är så ostadigt väder!



Kram!!!

2011-09-07 @ 12:37:43
Postat av: Jenny-Sofie

Gud vilken fin soffan en sån skulle jag men vilja ha men hittar aldrig någon jag riktigt gillar (kräsen av mg)

de blir himla fin..

2011-09-09 @ 09:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0