Lycka...

Måste bara slå ett slag för lyckan, kärleken, livet och vardagen!

Jag mår bra. Jag är väldigt lycklig och jag vet att jag har sagt det förut men det här är ju min blogg och just nu lever jag i drömmen. Drömmen om hur livet ska vara med familjen.

Dagen idag har bjudit på en massa goa skratt.
Vi började dagen med att lämna Albin på dagis och sen åka raka vägen hem och fixa i ordning fotostudion (som nu även knäcker extra som målar-verkstad...). Emil somnade gott i vagnen och jag hann med god marginal ta hand om mina 2 snabba porträttfotograferingar.

När Emil vaknat och fått lite lunch så satte jag igång med middagen och lagom till 12 dök våra fina snickare på JDL Byggservice upp...
Det var David & Larry som var i Tvååker och jobbade.
Sen fick vi sällskap här hemma hela eftermiddagen och nu är, tro det eller ej, altanen färdig, med trappa & allt!
Det var framför allt denna eftermiddagen som bjöd på massa skratt.

Strax efter 16 åkte jag och hämtade Albin.
David & Albin hade lite mer att fixa med så jag gick in och gav Emil kvällsmat innan dom kom tillbaka och jag kunde packa mina grejer och bege mig till ett kvällsmöte.

Mötet gick fort och jag fick äran att duscha tillsammans med båda grabbarna nu ikväll.
Dom är för härliga, mina killar. Emil älskar när Albin busar med honom och skrattar så han kiknar!

Det händer mycket i min lilla 9-månaders kille.
Han reser sig, kryper (fast inte på det "vanliga" sättet), och när han rest sig så tror han att han bara kan släppa och gå iväg, fast det kan han ju inte, inte mer än ett par steg i alla fall, sen dånar han ju i backen.

Nu ska jag kika klart på CSI och sen ladda för en heldag i svampskogen.
Får ju passa på när det är väder.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, den där Emil är totalt livsfarlig! Jag skulle hålla honom i händerna när han gick, men han bara puttar på mig! Sen tror han att han kan traska iväg själv, men det går inge bra...

2011-09-08 @ 21:52:05
Postat av: Anna

Sicken Emil, han e ju liffefarlig!! :)

2011-09-09 @ 07:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0