Tar en paus...

... i packandet!

Jag var bara tvungen att sätta mig ner med en kopp te nu när bebisen har somnat.

Idag packas det, för fullt! Vi har vart iväg och handlat så den biten är färdigpackad nu ska bara alla kläder och grejer in oxå. I kväll tar vi husbilen ner, genom Danmark och över till Tyskland där vi stannar och sover innan vi åker vidare i morrn bitti. Vår destination är Jauer, som ligger här ↓


r

Givetvis är det sidvagnscross vi ska titta på och det är sista tävlingen för säsongen.
Denna gången är det Lag EM och vi ska givetvis hejja fram våra svenskar.

Så nu kommer jag att ha ett litet blogguppehåll, men vi är tillbaka i Sverige igen på måndageftermiddag så på tisdag ska jag nog kunna vara tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0