Tungt...

Minst sagt men enligt Facebook-statusar och allmänt negativa bloggar så är jag inte ensam om att ha drabbats av en riktigt jobbig förkylning. Jag tycker själv att det är dööö-tråkigt att läsa en massa negativa statusar & blogginlägg så jag tänke ändå försöka hålla mig ganska positiv.

Det absolut lättaste sättet att hålla humöret uppe på, är att titta på, lyssna på och umgås med mina älskade ungar!



Idag har det vart jag och Emil hemma eftersom storebror har vart på dagis. Även idag har saknade  vart stor, det är helt enkelt något som fattas när vi inte har Albin hemma. Han kan reta gallfeber på mig ibland när han krånglar, klättrar på väggarne och retas med lillebror men både jag & Emil längtar efter honom när han inte är hemma.

Som sagt så är jag kanonförkyld men har idag inte haft någon huvudvärk alls, skönt!



Nu vaknade Emil till, bäst att ta honom så han somnar om någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0