Vilken dag vi har haft! Emil är numera pre...

2011-09-21_09_18 (MMS)

Vilken dag vi har haft! Emil är numera precis överallt och dessutom är han även överlycklig mest hela tiden. Vi börjande dagen med att lämna av barnen hos mormor så jag kunde åka och få en välbehövlig massage. Efter massagen åkte jag hem, hämtade barnen hos mamma, handlade och åkte hem och slängde ihop en köttfärssås som vi ska ha med oss när vi ska iväg i morrn. Barnen levde rövare runt mina ben och, som sagt, Emil är ju inte still en sekund! Vi hade tid till Albin hos frisören kl 15 så vi fick snabbat oss iväg. Väl hemma fortsatte jag med yttligare 2 maträtter, en kycklinggryta och korv stroganoff. Som tur va kom David hem och tog hand om barnen medan jag lagade mat. Jag hann slänga i mig en fralla innan jag gav mig iväg till Workouten. När jag kom hem fick jag återigen sätta mig med barnen som hade längtat sååå... Nu har jag ätit och duschat och säger god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0