Bakat!

Idag har jag jobbat, på ICA!

Nu har jag gått på mitt helgschema och det var så roligt att vara tillbaka i charken.
Nästa vecka är det kassan som gäller, men det blir nog betydligt tuffare...

När jag kom hem så va här ingen hemma. Det var fixardag på dagis så David var där med Albin och Emil var hos mamma och pappa så jag gick upp och tog mig en dusch, alldeles själv, de ni!
Albin och David kom hem ganska snart igen och efter att jag värmt till mig lite mat så började jag baka lite.

I morrn fyller svärfar år och han har visat ett visst intresse det senaste för bakning så här var jag inte sen att hänga på. I paketet från oss kommer han att få en bakbok och lite olika tillbehör (vispskål, måttsats, vaniljsocker, bakpulver, muffinsformar mm) och vad kan då vara bättre än att även skicka med lite olika kakor, bakade på recept från boken!


Idag har det bakats Syltkakor, biskvier, torplyckor, marsipankakor och 2 sorters knäckebröd!

Jag har alltså slagit in alla grejerna + bakboken, 2 sorters knäckebröd och 4 olika kakor!

Mitt i bakningen kom det även en liten beställning på 2 stycken tårtor till veckan, så det ser ut att bli bak i morrn med!

Nu ska jag krypa till sängs och vänta på mannen som är ute och kör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0