Dagens...

Idag har jag vart iväg och jobbat med en mäklare igen och det var lika roligt denna gången!

Efter middag och fika så kom mormorn och skulle ta nya körkortskort i studion, men dom visar jag inte, då blir nog inte mamma glad...
Men jag kan väl visa några andra bilder som jag knäppte samtidigt.



Efter fotograferingen tog vi en kopp kaffe och sen körde vi en liten sväng och kollade på hus och natur
Vi kom hem lagom till pappan kom och sen blev det kvällsmat innan grabbarna gick ut och busade.
Jag pratade länge och väl med en väldigt god vän i telefon och sen var det läggning, nattning och välling innan jag hamnade här till Morgan & Ola-Connys starkaste resa som vi har skrattat oss dubbelvikta åt...

Nu är det CSI!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för det! :-)

2012-04-16 @ 22:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0