Huvudet fullt av PLU...

Jag har gjort mitt första pass i kassan på jobbet (ICA) sen september 2010 idag, det gick.... sådär bra...

Det är ingen idé att gå in på detaljer men det strulade väldigt mycket och som tur va så hade jag Anna till min hjälp som tog hand om det mesta. Hur som helst så var det lite ringrostigt i början men nu är hela huvudet fullt av härliga PLU nummer igen!

Jag började inte jobba innan kl 14 så vi var iväg på förmiddagen en stund.
David hade lite jobbgrejer att fixa med och så behövde vi fixa en del inför husbilspremiären i veckan.



Vi satt kvar i bilen och kikade på regnet medan pappan donade.

Innan vi åkte hade jag massa morgonmys med våran älskade lilla Kajsa-höna!



Jag är som sagt, helt slut i pallet idag så det blir tidigt sänggående för mig och i morrn ska husbilen packas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0