Massa jobb!

Åhhh jag älskar det!

Det har vart mycket jobb nu det sista men det är ju så roligt och idag har jag gjort en fotografering åt en mäklare, superskojigt!

Idag har jag ju dessutom haft en liten bebis på besök så dagen har vart riktigt toppen!
Vi körde Emil till farmor i morse och sen åkte jag och Albin hem igen och han var så duktig medan jag fotade. Han går lite ute, går in och leker, ringer mormor och sen vet han att jag bara kan komma till mig om det är något.

Efter fotograferingen stack vi in till stan, hämtade bilen på verkstan, käkade, hämtade ut paket och åkte hem och fiikade innan vi åke på nästa jobb.
Direkt efter fotojobbet åkte jag och hämtade Emil, hem och fixa mat och sen har jag jobbat på kontoret medan grabbarna vart ute och grejat!

Nu är det Criminal Minds i soffan men jag ska nog jobba vidare en stund efteråt.
Bjussar på dessa söta bilder på mamman och bebisen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0