Ny tårta!

Jag har haft lite mycket i dagarna så bloggen har blivit lite lidande.

I går lämnade jag först Albin på dagis och sen åkte jag och Emil bort till jobbet och kollade läget lite eftersom jag ska börja jobba till helgen och det var 1½ år sen sist...
Emil hade sina nya outfit från Me & I på sig.

 

Vi drog vidare till Gekås, Albin behövde nya överdragsbyxor då hans andra slutar på smalbenen (hur mycket växer en unge på ett år egentligen?)... Svärfar fyller år i helgen och jag behövde fylla på med lite annat.
Vi stannade och tog en lunch innan vi åkte hem och Emil somnade gott i bilen.



När vi kom hem hade jag tänkt börja med tårtan men Emil vaknade direkt jag parkerade bilen och ville inte somna om, trots promenader runt kvarteret.

Li och Alice kom och sällskapade oss och jag fick påbörjat tårtan medan dom var här.
När klockan var 16 promenerade vi bort till dagis och hämtade Albin och se hjälpte han mig att klä tårtan när vi kom hem!



Jag ska ha fika med mig på styrelsemötet i SFC i eftermiddag och därför har jag gjort loggan på tårtan.
Det är en saftig vanlijbotten, limemousse, vanljkräm med bär och sen spacklad med vaniljsmörkräm.

Ni får hålla tillgodo med crappiga mobilbilder och nu måste jag fixa frukosten till hungriga barn.
Kanske hinner jag kika in lite senare.

Ha en bra dag allihopa där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0