Redigerar!

Nu har vi ätit smarrig påskfrukost hos mor och far och när vi kom hem fick vi besök av svärmor och Davids 2 bröder som stannade på en snabb kopp kaffe.

Barnen och pappan röjrr runt där nere men jag smög upp till kontoret och satte mig med gårdagens bilder.
Än så länge har jag inte kommit så långt men jag tänkte i alla fall visa en liten "sneak peak"...



Jag hade nämligen bjudit in min fina farmor & farfar till studion innan vi skulle bort till mamma & pappa på påskmiddag i går. Innan dom kom så hjälpte som vanligt Albin mig med inställningarna och lättare unge att fota får man leta efter!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser med spänning fram emot resten av bilderna.

2012-04-07 @ 12:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0