Upprepning...

Ja, fy, nu blir jag väl tjatig igen men jag har fullt upp!
 
Innan jag går på med mitt tjat om hur mycket jag har att göra så måste jag få visa min lilla gröna oas.
 
 
Det har växt explosionsartat den veckan vi vart borta!
 
I helgen har jag jobbat både lördag & söndag och innan jag började på ICA i söndags så hade jag en fotografering.
På lördagen var det middag hos mor & far på kvällen, med brorsan och Julie, supermysigt och innan vi cyklade hem så hittade jag majsan här...
 
 
Söndagens fotografering gick alldeles utmärkt och när jag kom hem hade David kaffet klart!
 
 
Nu ska jag packa ihop och krypa i säng.
Jag har bakat tårtbottnar på löpande band mellan fotograferingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0