Vi bakar!

Idag har vi mest bakat faktiskt!
 
Jag kommer ju upp så tidigt nu för tiden så jag hade hunnit med att baka en stor tårtbotten och att sätta in en ny när Rigmor kom hit vid 8 i morse! Sen stack vi til skolan, jag lämnade Albin och åkte till ICA på hemvägen.
 
Vispade ihop en ny stor botten till och satte in den innan jag stack iväg för att hämta hem stora killen från skolan.
Det hade gått jättebra, men så är det ju bara korta dagar denna vecka, allvaret börjar på måndag!
 
Efter middagen monterade jag och Albin ihop tårtbottnen som nu står i kylen och gottar till sig. I morrn ska den täckas och dekoreras och idag har vi gjort lite av dekorationerna som ska vara på.
 
Nu måste jag kila, Emil verkar ha väldigt svårt att komma till ro och ligger mest och ropar på mig.
 
 
Bjussar på en bild på våra egna björnbär så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0