Den 17 december, i flera år!

Jag hittade denna listan inne hos Glamourmamman och lånar den!
 
För 4 år sedan:
Då var denna dagen en onsdag och jag jobbade alltid hela onsdagen förr så jag var på ICA, i charken och förmodligen sålde mängder med julskinka, sylta, rullader och aladåb...
 
För 3 år sedan:
Jag var hemma med Albin som hade vattkoppor och vi bakade julgodis för fullt! På eftermiddagen, när David kommit hem åkte jag iväg och jobbade kvällen ut.
 
För 2 år sedan:
Det var fredag och jag var ifrån vår lilla nyfödda Emil för första gången sen han föddes. Jag tog med mig Albin in till stan för att handla, en jättelång lista med bla ingredienser till julgodistillverkningen.
 
För 1 år sedan:
Det var lördag och vi hade den årliga pepparkaksbaket hemma hos mamma och pappa. Emil & David stannade hemma tills allt var klart och sen blev det middag och fika, brorsan och Julie kom oxå. Albin sov över hos mormor & morfarn den natten och jag fick skjuts hem av brorsan, som inte hade något avgasrör på sin bil...
 
För 6 månader sedan:
Mormorn fyllde år så var där på kalas.
 
För 1 månad sedan:
Jag och grabbarna var ute i studion eftersom jag fotade massa kläder och så var den första annonsen om Rönnås julmarknad i tidningen!
 
För en vecka sedan:
Då fyllde jag år och var hemma och bakade hela dagen! Fick besök på förmiddagen av fina Martina & Molly och sen på kvällen kom familjen och åt gröt och skinkmackor.
 
För ett dygn sedan:
Hade vi precis stoppat ca 20 meter korv och när vi var klara blev det glöggfika!
 
För en timma sedan:
Plockade ut tvättmaskinen.
 
Just nu:
Kollar på barbapappa med väldigt grinig 2-åring med envis ögoninflammation.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul! :-)

2012-12-17 @ 18:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0