Kökspyssel!

Idag har vi grejat och grejat och grejat och nu kan jag nog faktiskt se att det skulle kunna bli klart till jul!!



David sätter på nya lådfronter.

Farmorn kom och hämtade barnen så vi skulle kunna greja ordentligt, för det blir faktiskt inte något gjorde med någon reda när båda barnen är hemma.

Vi har givetvis en hel del kvar men målet är att vi ska kunna fira Emils födelsedag här i slutet av veckan.



Sista fikan i soffan, till Sunes jul såklart!

Till kvällsmaten idag satt vi i köket, för försts gången på ett par månader. Det var helt underbart och jag hade gjort en gryta på lånkokt högrev och glögg. Vi fick upp grejerna i hallen med.



Medan David fixade luckorna och beslagen så gjorde jag i ordning lite adventsfint!





Nu saknas det massor av grejer som jag borde kunna fixa i morrn men vi får se. Jag älskar temperaturen förresten, nu är det vinter!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0